21.detsember

Det är torsdag och idag ska vi till Malmö. Med Chanel, det kommer vara en tufft resa, med henne och alla bagage som J ska ta med. 
Igår började det bli tufft för mig, igen. Att vara hemma ensam under jul, det kommer bli jobbigt för mig men måste hålla ut. Jag kommer stänga av mobilen julafton, jag vill inte ha några samtal eller meddelande, inte heller kolla runt på FB med all sina god jul inlägg. Imorgon åker hem och ska ta det lugnt hemma, på lördag ska städa hemma och laga mat, baka lite. Sen på kvällen tänkte gå och träna, kanske ska åka bil så slipper vänta bussen sen när ska hem. 
Det känns jobbig period nu närmaste veckorna, med jul och nyår, värsta av allt är att vara ensamma, att inte ha någon i mitt liv. Det är svårt att släppa in någon ny, och är ju livrädd, när jag har varit så trasig för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0