22.detsember

Det är fedag och nu är jag hemma med C. J har åkt. Det gick bra i Malmö och även på flygplatsen, det blev en del stress men vi klarade det. Jag kunde inte sova inget i natt, mina tankarna går så upp med det hur ska jag klara av nu allt. Igår fick meddelande att min kredit ska avslutas slutet av februari, för att jag har varit sent med mina betalningar. Jag fick chock av det att de ska avsluta, när jag betalat min skuld oftare tillbaka innan 25. Jag bara få inte ihop det, så kommer det bli tuffare i februari, men det betyder inte att ska plocka ut nu allt pengar, och är livrädd att kan inte redan nu att ta ut pengar. 
Nu är det jobbigatse period framför mig, julen. Ja vill stänga av allt, min mobil, inte ta emot samtal, eller sms, och bara vara i min egen värld. Det känns just nu att det kommer bli min värsta jul ensamma. Jag har inte önskat att vara ensamma även denna jul, men det är ju den sjukaste människas fel att jag blivit ensam, att han kunde förstöra hela mitt liv, hela mig, själen, hjärtan, Och nu leker han hur lycklig han är med sin ny offer. Han är inte hemma nu under jul, det är lättnad men samtidgt han spökar mig fortfarande i min själen.som en mönster. Det har han blivit nu,
Klockan är snart 8 på kvällen. Och det hände som skulle inte hänt. Jag har varit så lugn nu när jag inte sett hans bil, och tydligen har ny parkeringsplats som är närmare till mig, han bara jävlas med mig. Jag var ute med Chanel och såg ett par komma hand i hand och kärde iväg, sen såg jag att det var han. Långt håll såg jag ju denna tjejen och hon såg inte alls ut så kort som den tjejen jag sett tidigare. Det betyder nu bara att han ska fira här med sin familjen och henne jul, som ett sk par. Det öppnades upp alla mina sår igen, när jag kunde slappna av att han inte var hemma, och nu ikväll helt plötsligt var han där med henne. Jag trodde inte att han skulle hämta så snabbt henne hit, herregud säger jag bara, en tjej ut sen ny in, sen direkt ny in när annan är ute. Han är inte frisk man, och att han fortsätter med sitt spelande på detta sättet. Och att hon ska med att fira jul med hans familj, det trodde inte jag, de känner varandra max i en månad. Helt sjukt , 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0