23, detsember

En dag tills julafton. Jag fick redan på morgonen första panikattacken när gråter tog över. Idag ska baka och börja göra förbedelsen till salladen. Sen ska städa och tvätta. Ikväll ska till gym , träna och sen basta. Jag försöker hålla mig lugnt men det är så svårt, redan nu på FB många som ska fira jul, och allt att se det drar min energi, funderar att stänga av mobilen helt och hållet. Imorgon blir en tufft dag, och ska göra allt att undvika honom här ute, och även idag och alla andra dagarna. Jag var ute på morgonen och det sk hans ny parkeringplats... det är ju en killes som bor samma hus som han och är med i hans gruppen. Om han åkt bort och han kan låna hans plats. Och det passar ju för honom, bästa koll för mig när han ska till bilen, lättare att möta mig och dessutom ser han ju direkt in min lägenhet. Han planerade allt detta bara att ha koll på mig, det är inget att undra. Att han kan vara så sjukt. Igår skrev till cc, hon skfrev bara aj aj att han kan inte förändras aldrig. Jag känner nu mer och mer att flytta härifrån verkligen. Jag kommer inte får ingen ro här mer. J vill ju flytta till stan, inte ja, att stanna kvar i Lyckeby är det inte heller någon bra ide. Men just nu känner jag så starkt att måste ta beslutet, men att betala igen dubblahyra är inget för mig. 
Nu på morgonen skrev i en annan grupp om min mående, och situationen, och väntar att mitt inlägg ska bli publicerad. Det tar tid just nu, och hoppas verkligen att får stöd av någon som varit med om det jag. Alla de tankarna bara snurrar hela tiden i min hjärna. Jag vet inte om jag överlever imorgon , vet inte om jag orkar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0