28.detsember

En ledig dag från jobbet, det känns ofta så tråkg att vara ledig. Jag måste ha hela tiden nånting att göra. Men har hunnit tvätta idag, städningen kan vänta imorgon. Ute är jag bara nu när C ska ut, det kan vara mellan 2-4 timmar. Och är ju spänd , men håller mig lugn så ofta jag kan. Jag såg hans bil innan köra förbi, igen. Det känns att han vill köra förbi bara att kunna se in i mitt hem att se mig vad jag gör. Så är det därför jag trivs bäst på jobbet, så långt borta från honom som möjligt. Han är ur i mitt liv, men har lärt mig mycket mer, och vet nu att de har hela tiden koll på de som de har sårat mest. Han är bara ett barn i vuxens kropp, och deras förhållande växer aldrig, det står stilla hela tiden. Jag har fått genom det året så mycket kunskap om det, att känner att jag äntligen börjar läkas. Det tar ju tid, det har jag redan försått och det blir berg och dalbana livet ut. Han är inte vinnare, det är jag att går vidare i livet, det gör han aldrig. Han kommer vara ensam tills han dör. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0