9, detsember

Jag sov så dåligt hela natten, kunde inte sova för att D. Han var inte hemma...hela natten, och inte än kommit hem. Der känns så skumt att han är inte än hemma. Men får känsla att han har någon ny offer som bor inte här i stan och bor någon annan stad. Det underättar honom så mycket att ha någon så långt borta som möjligt, så att han kan ha fler samtidigt, undrar vad hände med denna lilla tjejen han hade sist. Säker  håll inte det heller, och han tog nästa. Han måste ha någon hela tiden. Men det känns för mig fortfarande så tufft att se att han är inte hemma, och är livrädd att se honom med någon ny, jag måste vara stark och ignorera det helt och hållet. Det är jobbigt som jag skrev tidigare, för att jag är fortfarande kvar sk hos honom. Men gör så gott jag kan att inte se honom när jan är ute och fortsätta att ignorera. En dag i taget, men mina dagarna är så annorlunda. Vissa dagarba mår jag bättre än andra dagarna. Det ör som en berg dalbana hela tiden. Jag lade ner även tinder, skrev till en kille ärligt och han bara försvann. Det bevisade bara det att han var inte serlös.  Det kom skriva fler med mkig igår när jag skrev min åldern 10 år mindre. Det är bevis att ålder har stor betydelse om man vill träffa någon. Jag vet att HAN finns där ute som är det det rätta till mig, och nu går jag bara min egen väg och ser föbi från alla som har med D att göra. Jag delar inte heller så ofta på FB mer om mitt liv eller de fina textrena heller. Jag är uppdagen med mig själv nu. Jag läker mina sår som är svåra att läkas, men med tiden kommer jag vidare med mitt liv med min hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0