14 e februari

Jag klarade av gårdagens, men inte utan tårarna. Idag är det nästa jobbiga dagen, att se alla de hjärtan gör mig bara illamående. Imorgon ska fylla J år. Det är mycket som jag ska hinna med att göra. Måste träna först, sen handla en del, sen hem och baka muffins( Jennicas önskan) och sen packa present innan hon ska hem vid kl 16 tiden. Senare ska beställa sushi till henne. Och ¨så kommer torsdag den 16, som är nästa jobbiga dagen. När han ska fylla år, det känns extrajobbigt OM jag ska se honom ute, men kommer undvika helt att vara ute. Vädret är dåligt på morgonen, och kommer inte kunna ta bilen, så måste ta bussen. Fredag ska bli svårt, stressa med J efter skolan, och sen köra henne till bussen. Och då är jag ensam igen, med Chanel. På kvällen ska träna sen ska försöka ta det lugnt. Det är jobbigt vara hemma när J är inte hemma. Ensamhet gör så ont. Idag såg honom,,, han körde bilen vid parkeringen, försökte möta honom men gick inte så bra, var med Chanel. Han gick bara med massor med kassar. Säkert presenter till sin flickvän. På morgonen såg en läggningen , och igen var det äkta kärlek, genom alla hinder som finns just nu. Jag är ju snabb att börja hoppas för mycket, men fick en fin kontakt med honom första gången. Men han håller avstånd från mig just nu.Tiden kommer när det är dags för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0