Att tänka positivt

Att släppa in nya positiva tankar. Att tänka fortfarande på D, och gå vidare med mitt eget liv. Det funkar inte alls. Jag måste ta nästa steg och kunna börja prata med killarna. Jag tänker ju på honom på denna kille som bor här. Men han har sin flickvän och kan inte hålla på och vänta honom. Om man skulle se honom, träffa honom och skicka ut vissa signaler. CC sade att gå ut i Tinder, och där är jag igen. En dag snart inne. Skriver med två olika killarna nu. Jag ska får se hur länge jag klarar av denna gången. Jag är inte helt fri från D, han finns kvar hos mig, han lämnar kvar de djupaste såren i min själen. Jag vill leva mitt liv, jag vill vara med någon, jag saknar mer närheten nu, jag saknar någon som älskar mig, någon jag kan bli kär i på riktigt. Att vara ensam och hela tiden vara ledsen för honom, som har förstörd min själen, mitt hjärtan är krossat i miljoner bitar. En dag kommer jag bli hel igen, jag bygger en mur runt om mig, att ingen som kan komma nära mig och skada mig. Jag vet inte om jag skulle träffa någon nu, om jag klarar av det. Det har gått i tre månader när jag bröt ihop med honom. Jag kämpar varje dag men det är fortfarande tufft när jag ser honom här ute, när han kör bilen. Är hans bil inte vid parkeringen är han hos någon annan. Hos nästa offer. Han kommer aldrig att träffa någon som kan älska honom, han förstör själv allt. Ingen som klarar av honom. Han är inte frisk. Nu ska ut med Chanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0