Fredagskväll

Hemma med Chanel. Jennica umgås med sina vänner. Hon skulle åkt till pappa, men sen ville hon umgås med sin bästa vän. Det är en krig med honom, han håller på nu igen hela tiden, och trycker mig ner igen. Tjafsa att jag inte bryr om henne. Och han måste ha koll nu även hon är ute med sin bästis. Han är inte alls normal, ingen frihet för henne. Han är uppfostrad att man ska koll hela tiden för sina barn. Ca ett år kvar och sen klipper jag allt band med honom, inga mer kontakt. Tiden går snabbt. Ibland känns att för snabbt. Jag tror att jag får känslorna för honom, för denna killen, jag vet inte varför. När jag var ute tror att han kom ut och pratade med mobilen, lite osäker men kändes så. Jag vet inte vad händer, hur kan man börja känna något sånt bara när man pratade med honom första gången. Han bor med sin flickvän ihop. Jag får känsla ibland att även han tänker på mig. Jag vet inte. Just nu känner mig vilse. Mina känslorna för D är inte helt borta. Igår såg honom, han gick förbi här, han plockade skräp ute. Varför han gick förbi här igen. Att markera att jag ska se honom, och jag ska inte glömma honom. På morgonen såg hans bil, det var kallt ute och bilarna hade is på rutorna, men inte hans bil,,, han måste varit i väg. Och kommit hem tidigt på morgonen. Säkert varit hos någon ny tjej. Jag jobbar på att komma över honom, det är fortfarande jobbig. När jag träffade den andra killen, kunde jag kunna glömma D en bit, men det känns tufft fortfarande. Han kommer vara oftare ute här när det är vår, och när jag kommer vara ute i skogen. Jag saknar att vara ute i naturen, den känsla finns kvar hela tiden när jag är ute nära hemma. Alla de minnena dyker upp för ofta. Jag börjar försöka parkera bilen vid miljöstationen att undvika hans bil här ute. Jag har kolla hela tiden, att se om han är hemma. Det roliga är att denna killes flickvän bil är bredvid D. Kan det vara verkligen nånting mellan oss redan nu, Det börjar kännas så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0