Jobbigaste veckan

Imorgon börjar ny vecka som kommer vara min jobbigaste...imorgon är dagen när det gått tre månader no contact, och det känns redan nu så jobbigt. Tisdag alla hjärtans dag, onsdag Jennicas födelsedag, torsdag fyller han år, fredag ska J till pappa, helgen är jag ledig, söndag är personalmöte och sen middag. Jag har inte sett honom i en vecka, men märker att hans bil är borta och sen alla tankarna bara snurrar runt. Jag får just nu stöd på Fb , det finns många som går genom samma sak, och många säger att det tar tid, kan vara minst ett år när man börjar släppa det hela. Det svåraste med allt är att ingen av mina nära, och vänner förstår mig. Det är bara jag som känner det av , hur jobbig jag har, och det är jag som ska vara överlevare, och vara stark. När man är redan för känslig, är det inte så lätt. Det fanns så mycket kvar vad jag skulle sagt till honom. Vi hade inte riktigt avslut, det var bara en bråk, som satte sina spår. Om han skulle verkligen brytt om mig, om han verkligen älskat mig någon gång under den tiden skulle han visat det , men det gjorde inte han. Och att säga till någon annan att han har ledsen för mig, att han kan inte vara ansvarig för mina känlorna. Känslorna som han skapade hos mig. Jag vet inte hur ska överleva de närmaste dagarna. Hans mamma kommer säkert hit på torsdag, hoppas bara att inte möta dette häxa. Att leva en dag i taget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0