Tiden

Tiden går men tankarna finns kvar. Men kämpar vidare, inte sett honom nu i hel vecka och det känns bra. För att tänker på någon annan nu. Inte heller sett honom för länge. Igår såg honom köra med bilen förbi mig, tror att det var han. Sen gick till min bilen, han parkerade bilen. Och idag körde han när jag var ute med Chanel. Jag såg inte inne ju, men tror att det var han. Jag vill ju se honom igen, att kunna se honom och bara le honom. Att får ögonkontakt kan göra mycket. Det måste finnas nånting med honom nu, att jag tänker på honom så mycket. Jag kollar en medium youtube kanal, och redan två läggningar får jag att jag träffar någon och det är äkta kärlek, men att han är just nu i en annan relation, och han är inte lycklig i det... varför känner så stark för honom. Mest skulle vilja prata med honom här ute och att D ska se oss. Tiden bara visar när våran vägar korsar . Helgen jobbar jag, osäker om jag kan ta bilen. Bilens ac slutade helt funka, igår kunde inte ta bilen, för mycket imma inne, tog bussen. Imorgon är det varm, och hoppas ta bilen, men sen ska lämna på jobbet. På måndag ska ringa till verkstaden, hoppas att det är inte stora fel, och kommer inte kosta för mycket. Allt kostar redan för mycket, maten är höjd rejält, handlade igår för 300kr, men ser inte själv vad jag hade köpt. Det är tuffa tiderna med mig, det är väldigt tufft att klara hela månaden, Alltid måste använda kredit att köpa mat hemma, och betala tillbaka så fort jag kan bara. Nästa onsdag ska J fylla år, har inte kunnat köpa allt som hade tänkt, men ska göra det på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0