Vad händer nu

Det känns konstigt med mig, jag känner. Ikväll var ute med Chanel, såg honom ( den norska killen). Han gick och pratade med mobilen, Chanel stannade till och kollade på honom. Han såg säkert oss. Sen gick han till parkeringen, jag kollade lite vilken bil han kör. Jaja hans tjej bil står bredvid D bil...Jag minns att såg honom för några veckor sen redan och vi möttes. Då såg oj vilken fin man. Så körde han i väg, men körde först till husen , och svängde att jag var så nära med Chanel. Sen gick jag lite på vägen och sen kom vi tillbaka. Och han stannade bilen.... hälsade och sade förlåt att han såg inte oss... jag svarade ah ingen fara och sen bara sade " hej ". Hur kan han vara bara så trevlig, det känns nånting med honom. Jag kan inte förklara den känsla, jag börjar gilla honom och ofta när jag är ute med C kollar om han kommer ut med hunden. Men han har sin tjej, men det är konstig att han bor inte hos henne, eller är inte inskriven där. Och han kör hennes bil. Jag ser att bil står ofta vid parkeringen. Jag vill inte ju börja hoppas nånting med honom, men det känns lite att han är intresserad av mig. Jag såg när han pratade med mig, han log och var glad att se mig. Igår såg hans tjej med hunden ute och pratade lite, eller hundarna blev glada att se varandra. Han finns nu hela tiden i mina tankarna, men är rädd att bli kär i honom helt plötsligt. Och det händer nu när jag fortfarande går genom det som jag varit med. Det har gått snart i tre månader, och känner att D mår inte bra, inte sett honom nu snart i en veckan. Hans bil är hela tiden nu vid parkeringen, för några veckor sen såg att bilen var borta flera timmar på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0