Det kommer ta lång tid att bli hel igen

En Vecka har gått. Jag hade sett honom länge tills igår. Igår körde J till bussen och körde hem, och parkerade bilen vid miljöstationen. Senare på kvällen var ute med Chanel, och märkte att D hade parkerat sin bil även där. Vad var meningen? Och sen började allt komma i ytan, alla de känslorna. Är det någon som kommer till honom att han behövde parkera sin bil där, att hon ska parkera sin bil på hans plats.. eller har han sagt upp sin parkeringen. Efter det fick sån panikattacker och började gråta hela kvällen. Senare på kvällen såg ingen bil än parkerad där. Men det är helgen och kanske han väntar någon nu i helgen att hans bil står där redan nu. Jag vet inte men jag märker det när jag är ute med Chanel. Jag är ledig hela helgen och mår så dåligt redan nu, jag kan inte släppa honom , jag kan inte komma över det. Jag har fått svar av andra nu när jag skrev hur jag känner. En skrev så lång svar att de är såna lögnare att de bryter ner hela själen , det är ingen som förstår det bara de är som är med gruppen. Mitt hjärta smälte, det finns andra som går genom samma sak. Jag kämpar genom det alldeles ensam på egen hand, jag har ingen nära vän som förstår det. Jag skrev till A, hon skrev sent svaret, att hon förstår att det är så jobbigt. Men tiden hag behöver tar långsamt för att jag har koll på honom, jag måste lära det att inte bry om honom så mycket mer. Så sitter jag hemma här och försöker vara stark. Städ , tvätt står på schema och sen egen tid. Läsa boken. Jag lade upp igår inlägg, bilden med boken, och öppnade upp mig vad jag går genom, hur jag kämpar det, och jag finns så fina reaktioner av andra. Det är många som bryr om mig och känns att vissa förstår det vad jag går genom. Det kommer ta tid för det. För att han har brutit ner mig helt, och han tycker att jag är det som är sjuk. Men det är tvärtom och han erkänner det aldrig. Han fortsätter sitt liv som ingenting som har hänt. Jag fick meddelande av A, som skrev att han hörde av sig och skrev hemma att han har fått ptsd av läkning , smärta, och har dålig minne. Det är bara att man ska ha synd om honom, inget annat. Nu ska ut med Chanel, tar en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0