Ibörjan av året

Det är 3 e januari, städar och tvättar hemma. Gråter. Helt plötsligt blev jag så ledsen. Jag kollade i datorn gamla bilderna som finns kvar här och där kom alla mina känslorna fram. Jag saknar så mycket honom just nu, jag saknar att vara ute med honom vår skogspromenader. Det är så jobbigt. Nyår kom med fyrverkeri här hemma, var vaken. Och såg honom gå förbi härifrån alldeles ensam var han. Det trodde inte jag att han skulle fira nyår ensam. De var ute nyårsplockningen , jag såg bilderna. Jag såg hans bild, han har skägg samma som han hade när vi var ihop. Jag minns att jag gillade hans skägg så mycket, och nu han har helt plötsligt växa skägg igen, känner att han gör det för mig. Jag känner mig så nertryckt just nu, den saknandet är fruktansvärt. Jag saknar honom så mycket just nu, jag trodde inte att den saknandet kan bli så stor just efteråt. Jag måste hålla ut det allt bara. Jag saknar att gå till skogen, men klarar inte av det. Det är det värsta som finns. Så jobbigt är det. Hemma hela veckan, blir helt tokigt hemma, vet inte hur ska överleva det allt. Planen är att träna minst två gånger i veckan just nu. Att bara komma igång med träningen. Nu måste fortsätta att städa och fixa tvätten, det är mitt jobb hela dagen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0