Kan det börja vända...

Igår var ute med C på kvällen. Det är en svart hund som är flyttat hit, vi sett denna hunden. Men sett ibland med en tjej och kille. Men ofta med en kille, igår kom han fram när han skulle ut med hunden. Han började prata, han frågade om jag är från Finland, men förklarade att från Estland , han frågade hur jag hamnade hit, så berättade lite snabbt, sen gick han med hunden en håll, och jag en annan håll. Sen när vi skulle tillbaka, såg honom vara här utanför, som han väntade oss... så pratade lite till, han frågade var jag brukar gå med min hund, så sade vilka rundor jag tog. Sen avslutade och gick hem, han skulle till sin bil att hämta mobilen. Han var väldigt trevlig o charmig, han sade att han är från Norge. Efter det blev nyfiken, vem det var, och försökte kolla upp. Han bor inte här, men det är tydligen hennes flickvän som bor här, och är ute med hunden. Jag fick vibbar att han var intresserad av mig.,, det kändes så, men om han har flickvän, varför han var så nyfiken på mig. Man börjar undra och tänka på allt möjligt. Men om jag ser honom nu nästa gång här ute, kommer kanske börja fråga honom, han sade att han är från Norge, ska fråga honom varför han flyttade hit. Jag får känsla att han blev lite intresserad av mig , det kändes så igår. Jag vet inte, men skrev i en grupp, och fick kommentarer och många som skrev att det låter att han är intresserad av mig. Tiden kan visa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0