Söndag kväll

Det är söndags kväll, laggar mat. Trött men håller mig uppe, och försöker även åka till gym ikväll. Det börjar bli van att träna även på söndagar på kvällen. En veckans semester är över, suttit bara hemma, varit ute bara med Chanel. Jag saknar skogen , men är inte redo för det. Vet inte hur länge det tar när jag är redo att gå till skogen. Ikväll fick mina känslorna väckta igen, började gråta. Det går ingen dag mer när jag inte tänker på honom, jag kan inte släppa honom. Det var lättare innan, men nu är mina tankarna tillbaka. Jag vet inte om det beror det att han tänker på mig..men vill inte tro det. Jag tänker ofta när är det dag när vi kommer mötas här ute. Det ha gått snart två månader, när han var skogen med sin M. ( nu är hon lämnat honom såklart) och han är ensam, för att hört att han är deprimerad. Det är hans liv nu, han valde bort mig. Han är utan mig. Jag försöker gå vidare med mitt liv, som är inte det lättaste just nu. Imorgon ska börja jobba igen, tillbaka till kaoset, alltid när varit borta för många dagarna är det kaos. Det känns bra att komma tillbaka till rutinerna, men det är tufft, och kan närsomhelst bryta ihop. Särskilt om någon kommer säga till mig något. Jag måste tänka att jag är stark. Min mål just nu är att träna på gym, och bli genom gym starkare. Snart middag, och sen gym och sen bastu. vilken mix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0