11.juli

Det tisdag kväll, känner mig ganska trött. Jag håller på att tvätta lite, och sen måste gå ut och vattna, men tar det lite senare. Tiden går som vanligt, det är tufft. D s nya kom inte till honom i söndags o känner mig ganska lugn för det. Jag kämpar fortfarande vidare, försöker vara stark. Det är inte lätt. Jag tänker hela tiden på S på jobbet, vi pratar lite varje gång vi ses. Hans blick är så djupt när han tittar på mig. Jag vet inte själv hur lång tid det tar, när det händer nånting mellan oss, men känner ibland att det är på g. Men kan inte tänka för mycket heller på honom. Igår kollade en dokumentär om narcissism , det var ca 1, 5 timmar lång, men det var ganska kraftfull att se. En av de som berättade har en youtube kanal, och började kolla henne. Hon hade en video om böckerna och hittade en bok, som skulle vilja läsa, och reserverade på bibblan, så kommer snart att läsa den. Det känns lite att jag behöver mer att läsa om ämnen och om healing. Det har gått snart i 8 månader men känns att allt sitter kvar i själen. Jag vet inte ju när ska träffa nästa terapeut. Jag behöver någon att prata med, någon som lyssnar och förstår mig. Jag undviker att prata om det med vemsomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0