8 månader

Idag är det 8 månaden när jag lämnade honom. Det har varit mitt livs jobbigaste månader, jag kämpar genom allt, jag kämpar att vara stark. Jag har blivit ledsen idag men inte så öppet, sitter hemma , lyssnar lite musik och skriver. Imorgon är jag ledig, det kan bli tufft dag, enligt "schema" kommer hans ny offer på besök imorgon. Jag måste hålla mig lugn och vara hemma. Jag vet nu att klarar inte av att se de tillsammans. Det är för mycket för mig. Jag lånar en by bok från bibblan, ska hämta ut den imorgon. Jag läser en annan bok just nu, och vill inte börja annan bok samtidigt. Ledig imorgon, ska städa hemma, handla mat, ta det lugnt sen hemma, kanske ska ta ett glas. Det var länge sen när jag drack vin, kanske ska köpa imorgon en flaska. Vet inte. Jag är väldigt trött nu varje gång efter jobbet. Jag kommer ofta hem vid kl 17 och sen börjar med maten. På lördag kommer J hem, ska hämta henne efter jobbet, men måste åka hem först att ta ut C, sen åka hämta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0