8.juli

Det är förmiddagen. Ensam hemma med C. J åkte till sin pappa för en vecka. Det blir en jobbig vecka att vara helt " ensamma". Igår ringde den terapeut och försökte prata med mig, och hur jag mår och bara bla bla, att hon kan inte hjälpa mig, Att det finns en annan terapeut som har semester , men att min handledare ska ringa mig och boka en ny tid till den annan terapeut. Jag slappande av men mår ju fortfarande så dåligt, har låst in mig vill inte visa mig här ute. Igår kökschefen ( en tjej) frågade hur jag mår, hon frågar det hela tiden som en normal människa ska göra. Denna gången svarade ärligt att har en falsk leende och ljuger att mår bra, hon kom fram och krama mig. Jag sade att jag kämpar på osv. Nästa dag frågade igen och sade nä det är som vanligt. Men vill inte berätta så lätt till vemsomhelst. Men oftare känner mig ibland vid gränsen att bryta ihop. Igår hade ett rum som bröllopspar ska bo i. Som vanligt snyggar till o gör svanpar. Igår tog bilden och en hjärta fixade till . Lade upp i händelse och skrev ungefär " äntligen fredag" många mina vänner reagerade och på morgonen såg att S( Sami) reagerade med hjärta... igår kväll såg att han hade sett den, men på morgonen reagerade , Han har aldrig gillat mina inlägg eller händelsen. För några dagar sen han var vid hyllorna var service har sina varorna, och det varit chips där med som vi använder. Han tyckte att det är inte plats där för de, så sade ok ingen problem jag kan flytta de till kontoret. Så fick plats på hyllorna. Då märkte i hans blick nånting. Igår vi sågs innan jag skulle gå hem, så han sa tack att du fixade och jag gick men han sade mig " puss o kram" jag hörde men sade bara tillbaka ha en trevlig helg, han desamma. Jag fick chock att han sade så till mig. Ja det kan börja något stort mellan oss sakta. Men kan inte ha så stora förväntningar för honom direkt så snabbt. Tar en dag i taget. Men varje gång jag jobbar, väntar när han ska till jobbet. Som jag längtar efter honom. Det blir en jobbig vecka. Imorgon kan D -s sk bruden komma igen till honom o stanna igen en vecka hos honom. Jag undviker helt nu att vara ute, går ut tvättstuga sidan och går inte alls här utanför vid parkeringen. Bara på morgonen kan vara ute där. Nu helgen är jag hemma med C, men sen jobbar jag i fyra dagar, och de är långa dagar. Synd om C som är hemma så länge. Men hon är van för det, så försöker gosa med henne så mycket med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0