14.juni

Det går inte en enda dag när jag inte tänker på D. Det är en h... att fortfarande att känna så här inomhus . Att det kan inte ta slut. Helgen närmar sig och fredag åker hans ny offer igen hit till honom. Att han inte själv kan inte åka till henne, det låter lite lustigt, och hon måste hela tiden köra till honom. Det är bara tidsfråga när han kommer visa sin onda sidan, han fortsätter att slinga henne i sin nät. Han är sjuk människa. Jag läste i en horoskop att min stjärntecken ska hitta kärleken under sommaren, bara tiden kan visa om det verkligen kommer att hända. Jag har inga stora förväntningar heller just nu. Idag såg honom, min hemliga kärleken på jobbet. Han hälsade och vinkade snabbt bara. Jag har inte sett honom så länge. Han jobbar inte tydligen varje veckan. På söndag ska det bli personalfest, och det kommer bli en lugn kväll, hörde jag. Denna vecka känner att orkar inte träna två dagar i veckan, ska försöka träna fredag eller lördag kväll nu . Det är en tufft vecka som det är just nu. Imorgon kommer lönen, och det är mindre än jag har räknat. Räkningar är höga och för många. En del ska betala nu när lönen kommer in. Jag måste vara försiktig nu vad ska handla. Jag måste fylla på maten nu rejält, när J är hemma på dagarna. Nästa tisdag är möte igen med Bup, och andra. Nu ska pappa komma, och Bup vill att jag ska vara med, på möten, men sade att jag ska jobba och inte lovar att kan komma dit. Förra gången kom inte han, och nu går inte jag heller. J -s pappa är inte normal heller, deras relation har blivit värre med sista tiden, och han vill att hon ska komma till honom. Och J säger att hon vill inte åka till honom, men han är hela tiden på . Att han inte förstår språket, när jag skriver honom. Nu har slutat att skriva honom, han drar så mycket energi, och tänker bara på sig själv. Han är inte frisk heller som D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0