16.juni

Det är fredag, sitter ute vid uteplatsen. Grillen är på g, väntar att det ska bli glöd. Första gång att grilla hemma här själv, utan hjälp. Bara jag och J. Jag är ledig bara idag. Jobbar hela veckan denna veckan. Det har varit tufft, Jag kämpar som vanligt fortfarande med mig själv. Och idag är det fredag, och hans nya offer ska komma till honom, klockan är snart halv sju på kvällen och inte än sett hans bil här ute. Den jobbiga känslan kommer närsomhelst igen tillbaka när ser hennes bil eller OM jag ser de här ute nu, men ska försöka att inte vara ute så mycket, Det ska bli regn imorgon, på eftermiddagen . På söndag ska vi ha ju personalfest, vet inte hur ska det komma bli, hur kommer jag vara när jag se r honom, Det är extrasvårt just nu när det känns för pirrig i hela kroppen. Jag måste vara stark för min egen skull just nu. Jag är fortfarande i botten, och jag tar ju bebissteg . Jättekonstig att ingen som hör va sig eller frågar hur jag mår. Och jag gör inte det heller. Jag menar just de som känner D, A och B, ingen av de frågar hur jag mår eller hur det går. Som det känns att jag betyder inget mer för de. Det är svårt att inte ha vänner att umgås. Jag bar CC, men hon är uppdagen hela tiden. Hon säger ju att vi ska planera att gå ute en kväll, att ta några glas. Jag vil inte själv vara så mycket på heller. Jag laddade ner en app, go frendly, där kan man hitta vänner. Jag har skrivit minst till 4, men bara en svarade och kan tänka att ta en promenad någon dag. Jag såg att hon bor i Lyckeby, jag frågade nu var i Lyckeby hon bor, jag skrev att jag bor i Verkö. Tänk om även hon bor här. Hon har inte svarat tillbaka. Det är inte så lätt att se om någon har skrivit. Att grilla är inte så lätt. Första gången, snart i två timmar. Det började brinna men sen blev det bara rök, men satte mina grillspett, och det blev helt ok första spett. J väntar sin middag, snart över en timme sen. Jag vet inte med har en liten känsla om hon ska åka till honom, inte sett hennes bil, men vet ju inte om hon fick plats här vid parkeringen. Det är ofta redan nu fullt, jag parkerade min bilen där, för att ha den i skuggan. Känsla är jobbigt alltid om jag ser hennes bil, tänker ju direkt på de, tänker på honom, hur han är med henne. Hur han hjärntvättar henne just nu. En dag i taget. Hon fick ingen parkeringsplats och parkerade 4 timmars, och hans bil är borta. Jag tror att han tar henne ut att äta pizza, varje gång hon kommer till honom... Det känns just nu tufft och jobbigt, när jag vet att hon är hos honom igen. Varannan helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0