19.juni

I fredags såg de åka med hennes bil runt 21 tiden. Säkert att parkera någon annanstans, ingen ledig plats för henne. Jag brydde inte så mycket mer på de. I helgen jobbade jag och i söndags hade peronola kick off. Jag minns inte när hade så kul sist. Först hade vi sk utbildning, sen lite middag, och åka båt. Det var väldigt kul, jag kände mig fri. Vi drack lite men började bli småfulla, och nästan dansade och andra märkte att vi hade rolig tid. Jag hade kort klänningen, och klackskor, kände mig fin. Han var med där, jag märkte hans blick, hans leende. Svårt att förklara men det finns mellan oss en liten liten klick. Vi byte några ord, skojade lite.Idag såg igen honom, byte några ord. Jag vet inte hur livet blir, om hur lång tid det kan ta att han ska ta steget. Han kanske vill, kanske pratar om mig, men han kan inte ju börja " flirta" med mig så öppet. Det måste komma sakta om det kommer bli mellan oss nånting. Jag tänker på honom mer och mer nu. Jag kommer inte själv ta den steg att närma honom. Han märker säkert att jag är intresserad av honom. Ah ja det var en kille, som jobbar i baren, inte min smak alls. Han kom till våran bord och ger en burk dricka, jag fick chock och andra med. Jag brydde inte om den dricka alls, skulle jag börjat dricka skulle skickat ut fel signaler. Sen var efter fest, vissa krabbarna försökte locka mig med men hade ingen lust. Men kände mig som alla märkte mig, som försökte hålla rolig tid tillsammans. Och då kom jag hem, och igen min mörkret. Idag etter jobbet samma sak, blev så ledsen att komma hem. Att vara " ensam " tar mycket energi känner jag, saknar så mycket någon i mitt liv. Saknar närheten. Allt detta som skulle haft med D. Jag har inte fått nån tid med terapeut, men tror att de har semester nu, att inte fått någon tid alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0