23.juni

Det är midsommarafton. Jobbat idag. Känner mig helt slut och trött. Ledsen, Ensamt. Undvikande. Alla de negativa sidorna som finns inom mig just nu Jag kom hem och vill inte alls att vara ute. Se alla andra vara glada och fira midsommar. J är hemma, hon skulle gått att fira midsommar med sin bästa vän, men hon är " uppdagen" och nu är hon hemma som jag. Jag hoppades att kan vara alldeles ensamma med mina tankarna... mår inte alls bra, och känner mig i botten med allt. Bara att hålla upp mig, med falska leende på läpparna. Vet inte om D är hemma, eller åkte till henne, igår var han hemma iallafall såg hans bil vid parkeringen. Idag kom hem annan väg, undvek parkeringen. Nu laggar maten och tar det lugnt, men hela kroppen svider, det gör så ont inom mig, att känna sig så ensamt. Imorgon ska jobba med glassplock, två olika butiker, i Ronneby och i Karlshamn. Tidigt att åka. Jag åker hemifrån redan vid kl 6.30. att hinna vara hemma vid lunch tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0