26.juni

Jag sov igen så dåligt i natt, kanske bara i 3 timmar, kunde inte slappna av. Tankarna snurrar, hjärna går runt hela tiden. På jobbet kunde slappna av och jobba utan att tänka på D. Men sen när skulle hem kom alla tankarna tillbaka. Jag var ute med C, och hans bil är borta. Har han åkt till landet med henne...men samtidigt tänker att han måste ju vattna hemma sina växterna. Nu tänker hela tiden vart kan de vara. Jag lever fortfarande i detta spiralen , kan inte komma ur i den. Det svider i hela kroppen. Att någon kunde såra mig så djupt, att det kunde vara han, hur kunde han göra så mot mig. Han måste väl själv veta det redan innan vi blev mer än vänner, om jag kommer inse det vem han är egentligen. Jag betydde inget för honom. Han gräver egen grav, han är sååå sjuk, att han klarar inte av att ha någon så länge, det tar några månader till tills hon kommer se riktiga sidan av honom, bara tidsfrågan. Snart kommer han bli trött och söka någon ny, Jag behöver släppa den känsla, jag måste släppa det som var mellan oss, men det är så svårt, för att det var ingen vanlig kärlek det var giftig relation som var mellan oss, och att han sprider om mig falsk info, hur sjuk är jag. Det går upp och ner med mig hela tiden, vissa dagar kan var lugnt och sen kommer dagarna ,när hon är hos honom, då är alla känslorna framme igen. Nu kan inte släppa och tänker vart han är med henne... det gör mera ont nu. Måste tänka något annat. J är i stan, snart hon ska hem. Jag tänkte gå til gym efter middagen nu, har inte tränat i två veckor, ingen ork att träna med vädret, men nu känner att behöver komma iväg. Att komma bort ifrån här hemma. Idag såg honom snabbt på jobbet, ingen blickar mellan oss, men vet att han såg mig. Asså det är så jobbigt att tänka på honom hela tiden. Jag försöker dölja det att är intresserad av honom nu mer och mer med tiden, vet inte hur ska få honom att märka mig mer. Jag har ju tidigare märkt hans blickar, hur han tittar mig, det finns nånting mellan oss. Det kan ta tid när han " ser " mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0