27.juni

Jag skriver nu här som varje dag här. Bara att får ut sina tankarna. Jag sov inte heller bättre i natt, kanske igen några timmar max och det var allt. Som jag skrev tidigare, är det alltid när jag jobbar kan släppa de tankarna runt D, bara när jag jobbar. Så fort är jag hemma kommer de tankarna. Var är han idag med henne? Ingen bil när jag kom hem idag. Allt detta känns extra jobbigt att inte släppa allt som handlar med honom, allt sitter fortfarande i min hjärna kvar. Ska det verkligen ta så lång tid att bli fri. Att gå vidare med livet. Varför kan inte jag känna mig fri, varför ska det allt vara så svårt. Det finns så mycket som är oklart, frågorna man få aldrig svar. Jag väntar fortfarande att få en tid hos terapeut, ska jag vänta det så länge. Jag förstår det att det är semestertiderna. Men jag behöver nu komma vidare med allt detta. Jag orkar snart inte mer att vänta... orken börjat ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0