Igår

....kom chocken. När jag körde hem när varit och handlat på kvällen. Jag såg D och en tjej vid parkeringen, såg långt håll. Och när jag körde förbi de tittade inte alls ditåt. Jag fick sånt klump i magen, att nu har han hämtat hem någon. Jag kom ut i bilen, och sen de var borta. Jag skulle sett de gå mot hans hus men såg absolut inget. För tror att han tog annan väg hem, via tvättstuga håll. då skulle jag inte sett de. Han måste varit livrädd att möta mig med någon annan, han blev rädd att jag kommer säga nånting. Jag såg bara att hon hade mörka hår. Senare på kvällen blev jag såå nyfiken, vem det var då. Kollade upp, tror att det var hennes bil, en 46 åringen från Helsingborg. Så var jag helt säker att hon stannar hela helgen här. På morgonen vid kl 7 tiden var jag ute, bilen var borta. Så började undra, om hade kollat fel, men såg bara 2 nya bilarna på kvällen, en var en gammal man, och en hennes bil. Jag minns bilarna som står ofta där. Så såg en annan bil stå där, kollade upp denna, var en 27 åringen Spandelstorp. Hittade henne på Fb , hon var mörkhårig med. Nu vet inte om det kunde vara hon, men hela tiden tänkte att såg inte hennes bil igår stå där, eller missade jag. Det konstiga att bilen var borta. Blev det nånting mellan de att hon åkte härifrån. Det kan vara vadsomhelst. Det sjuka D söker ju till äldre mest, och vem skulle acceptera det att han träffar andra samtidigt. Han vill inte ha något seriöst förhållande, han vill ha sin frihet. Han måste vara sjukare nu efter cancer verkligen. Svårt att förklara. Men försöker hålla mig stark, när kommer se henne här ute med honom. Jag har redan tänkt länge vad kan säga om D kommer hälsa mig här ute och hon är med. Han är inte frisk. Det finns redan många som märker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0