Mina tankar

Jag kan inte än släppa honom, det har varit jättejobbiga dagarna. Han är ofta borta på kvällarna, igår han kom inte alls hem. Nu idag såg hans bilen. Det är så svårt att ta in det hela, att han gått vidare och denna tjej fortfarande ser inte genom honom. Han lovebombar henne just nu så länge när hon är fast i honom. Det är en mörkhårig tjej, det måste vara hon som jag såg ute. För ofta tänker jag när kommer jag se honom med henne här ute. Han är livrädd att träffa mig här ute med henne. Han är livrädd att jag kommer säga någonting till de. Jag vill gå vidare men vet inte riktigt hur, jag kan inte träffa någon annan, jag kan inte låta någon komma för nära mig heller. När jag tränar på gym, finns en kille som ser ofta till mig. Han ser ut inte mer än kanske 30 år bara. En gång han frågade nånting och vi le mot varandra. Han är ofta på kvällarna där. Men jag kanske bara inbillar mig, med honom. Sen finns en kille som fixar hissarna på jobbet, har haft ögonen för honom länge. Vet inte om vågar nästa gång säga nånting, men har funderat att säga nånting. Han är inte ensam och det blir svårt. Det är de två som är i min väg just nu. Men känner mig för trasig att börja nånting med någon. Men det känns bättre att hitta någon och gå all in, och visa mig här ute med någon faktisk. Men det är det att kan inte gå vidare, mina känslorna har inte försvunnet. Tänker på D fortfarande så mycket. Tänk om. Men det kommer aldrig bli vi, han kommer vara ensam hela livet. Hans kvinnorna kommer och går hela tiden. Han tror fortfarande att hitta någon. Han är för sjuk att behålla någon i sitt liv, han klarar inte av det. Och ingen kvinna klarar inte av honom , hans sjuka beteende heller. Jag vet att när han träffar någon går han ute på Fb snabbt att vara i förhållande. Men inte än han gått ut. Den stackare han haft nu, måste vara länge än en månad. Han är ofta i förhållande efter ca tva månader. Så vem vet snart är han inte mer singel. hahah hur länge kommer det hålla. Snart kommer även det spricka. Jag försöker nu mindre att se honom, hans bil och se honom som är en död människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0