Våren

...är här men nästa vecka är det kallt igen. Men riktiga efterlängtade vår är på gång. Så kan vara ute mer och fixa min uteplats. Det går upp och ner med allt. Jag varit hemma hela veckan, skär i fingrarna o inte kunnat jobba. Men jobbar på måndag,måste göra det. Ingen annan val att vara sjukskriven. Sista dagarna har varit extrajobbiga, sett honom nästan varje dag, det svider fortfarande i hela själen och gråter mer än tidigare. Det gör bara så ont. Så svårt att kunna släppa honom. Jag försöker vara stark, men det är inte så lätt. Jag önskar att det ska vara över, att kan gå vidare. Att träffa någon annan. Det tar tid när jag kan släppa in någon. Jag fick även kärleksbudskav av Therese( medium). Hon fick via änglanra, att jag har det tungt inom mig, som har en knut i hjärta, att släppa in någon ny, att det gör int efter svek i kärleken. Allt stämde. Hon skrev att det kommer en ny man i mitt liv, via jobb... Även att det går bättre på jobbet, är om tyckt, och blir bättre i ekonmi. Det som jag behövde höra. Hon kunde se inom mig så nära, och alltid det stämmer så mycket vad hon skriver. Jag går sakta framåt med det känns fortfarnade så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0