Det svider

....i mina sår fruktansvärt just nu. Idag på morgonen fick jag veta att D är i ett förhållande, redan för en månad sen. Hans profilbild med henne, och hennes profilbild med honom..jag fick chock. Det är hon som han haft nu i två månader, den som var hos honom. En mörkhårig från Skåne. En trebarns ensamstående mamma, jobbar med healing. Jag kan inte släppa det nu, och hela min själv svider och alla sår är öppet. Jag försökt skriva av med några vänner, men det hjälper inte så mycket. Jag har gråtit nu en del redan , och har stängt av mig inne, vill inte alls vara ute. Allt är bara trasig inom mig. Jag försöker ju tänka på det att han är sjuk människa och det är bara hans nästa offer, men han har kommit ut på Fb, det är märkligt att han är öppet med det, jag är ju blockat av honom, men kom in med annan konto som raderade nu. Alla känslorna är kvar hos mig, och saknaden är såå stark och stor. Jag försöker att vara stark och inte så svag, men det är så j... jobbig med mig just nu. Jag måste tänka bara såhär att det är bara nästa offer, och det är hans 5e han träffar efter mig, har jag hört av andra, Och att han söker någon så långt håll, distansförhållande är inget för honom, men det är så lätt för honom att ha någon så långt borta, han har lättare att vara otrogen mot henne, och är det hon verkligen som accepterar det att han kan träffa samtidigt andra, har ingen aning hur sjuk kan hon vara. Men kanske är hon med narcissist. Det vet inte jag. Det är just nu viktig att jag visar inte honom ut att jag mår så illa av det att han har et förhållanden. Det har blivit värre, hela dagen bara tänkt på de två. Och nu såg även hennes bil här utanför. Jag vill skriva henne och säga hur sjuk är han, men det vänds mot mig direkt av D. Han kommer säga att jag är sjuk och svartsjuk. När det är han själv som är sjuk. Och det kan bli värre om han går så långt att kommer hit. Men de tankarna äter upp mig. Det känns att det är jag som är sjuk så. Jag skriver med några nära vänner att får tankarna borta, men det är svårt. Så jäkla svårt. Jag är fortfarande traumabunden. Och blockade henne istället. Hon kommer med tiden märka själv hur falsk är D. Han är bara en luft slott. Inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0