En steg i taget.

Tiden går vidare, men tankarna , saknande finns kvar, även efter det när han har ny. Det har gjort fruktansvärt ont. Det hjälpte inte heller att jag skickade en anonym meddelande att varna henne, hon hade skrivit men sen tagit bort meddelanden. Tills hon blockade mig och så även D. Sen såg henne åka iväg, var så nära att gå fram. D bete sig så konstig, kollade hela tiden mot min bil, och sen började pussa henne, brydde inte om det. Tills jag gick ur och gick förbi , skrattade lite åt de, och skakade huvudet. Sen blev jag blockat av henne helt. Hon är redan hjärntvättat helt av honom, och lever i hans drömmar. Trodde att han skulle åkt till henne nu förra helgen, men nej. Nu väntar denna helgen, om hon ska åka till honom. Vågar hon verkligen åka till honom. Det är jag som är sjuk och galen i det, när det är tvärtom helt och hållet. Men hon måste själv inse hur sjuk människa är han. Hon kommer märka det med tiden, men sen kom inte skriva mig att jag hade rätt. Med detta incident blev för mycket för mig. Jag chattade med en vän och hon säger det att jag behöver söka professionell hjälp. Han har behandlat mig så mycket psykiskt . Så har jag kontaktat via kommunen, socialen, våld nära relationen, och fick första möte om två veckor, och kommer träffa en terapeut. Förra veckan träffade CC, vi tog en promenad, och pratade om allt möjligt. Jag berättade om att jag väntar en kärleksbudskap från medium, Therese. Hon sa att hon är alltid sent med sina budskap och avläsningen, och hon har alltid rätt. Hon hade rätt om D, hon hade rätt om J. Så fick min budskap, en dag senare. Och hon skrev allt rätt, att blivit sviken mycket, och behandlat illa av män. Hon ser en man på mitt jobb, han är lite kortare än jag, vi har en vänskaplig relation, och han kan vara utländsk. Jag tänkte och tänkte. och sen nej, det kan inte vara Semo...vi flirtar med varandra, han säger hela tiden, hej snyggning. osv. Men han är gift. Så skrev till Therese , ok, jag vet vem det är, och skrev att jag kommer inte ta steget, att han är gift. Fick svar att han tar den steg och vi kommer ha en relation. Med det kan inte sluta tänka på honom. Han känner D, och ofta säger, hur går med kärleken D... även han trodde att vi var ett par. Han jobbar i baren och på eftermiddagen, han kommer ofta när jag slutar. Idag han hade nån kurs eller nåt sånt. Så han hälsade glatt, och ja tillbaka, och sen sa att det var länge sen och jag saknat honom. Han blev överraskad att sade så. Men känns ju direkt att jag gillar honom, han skickar såna tecken. Han har ju inte frågat mig , vad hände mellan mig o D. Inte än. Nu är det så att varje dag, när jag slutar, går runt och kollar om han kommit till jobbet. Vet inte om han jobbar imorgon. Jag är helt ur i balans nu när jag fick det budskapet av T. Men med tiden kommer jag märka hur det kommer bli mellan oss, Om en månad har vi personalfest, så kan lättare hända sakerna. Men men. Han är gift, och kommer inte själv att flirta så öppet med honom, direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0