11. November

Nu blir det mindre och mindre jag skriver här. Problem är att det är inte så lätt att skriva via mobilen. Jag har inte än skaffat ny dator, jag väntar tills black friday, då kanske hittar någon bra med billigt pris. Livet rullar på. Det är som en berg och dalbanan som alltid. Nu är jag ledig helgen och det är jobbigt helg. På måndag blir det ett år när jag lämnade D. Igår fick redan känna av det jobbiga känsla när det kom upp en minne , en bild med oss, det gör fortfarande så ont. Jag ser inte honom ute ofta. Sist såg honom för en vecka sen, ensam på kvällen. Han såg mig men inte så nära håll att han skulle hälsat mig. Sen såg att han vände ryggen och såg åt mitt håll. Ett år har gått och jag känner mig inte än fri, det kommer ta lång tid för mig. Det är svårare när han bor för nära. Jag funderar att flytta härifrån men klarar inte av att ha två bostäder samtidigt som varje gång jag flyttar. Snart är det december och jul, det är jobbigaste tiden i mitt liv just nu. Jag är alltid så ledsen under jul, jag kämpade sista gången genom det. Att känna sig så ensamt att vara sig själv. Att höra hur alla andra ska fira det skär i mitt hjärta. En dag i taget. Jag tar det lugnt hemma idag men ikväll ska åka träna. Och behöver gå bastu, att får ut allt ilska som finns i kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0