16.november

Igår fick jag min ny dator, jag är så nöjd med det. Men inte så van än. Sist jag skrev här var det för 4 dagar sen. I söndags började kolla en klipp/inlägg på youtube, det är ca 2 timmar läng, jag har kvar ca halv timme av de. Det var en tjej som är psykiatriken , och pratar om narcissm. Jag lärt om det mer och mer, men hennes förklaring har öppnat upp mer i min hjärna, hur sjuka de kan vara. I måndags var på ny besök hos kurator, och fick höra mer om D , att han är verkligen sjuk. Det känns att jag har börjat mer att läka av det allt, jag känner mig inte helt fri, men känner mig mycket lugnare när jag äntligen förstår att han kommer aldrig att bli ihop med någon kvinna, den ny tjejen är bara hans ny leksak, som snart kommer kastas bort som han alltid gör. För att han är en 6 åring i vuxens kropp. Det är synd men man kan inte göra något åt det. Jag måste släppa allt med honom och leva mitt eget liv. Han är borta från mitt liv, och han börjar sakta bli luft för mig, ute kommer jag bara gå förbi honom,inte hälsa heller, han är som en liten barn framför mig,, och bara luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0