25.november

Tiden går bara, att inte har riktig tid att skriva hör så ofta. Allt går som vanligt, det varit en del att fixa alla papper för J för visa, men nu skickade alla papper i väg. 
Det händer inte så mycket , jobb träning, planering inför resa. Jag börjar må bättre av D, inte sett honom i två veckor tills igår, När jag såg hans bil, och jag tittade inte alls mot hans bil, dock idag körde han förbui utanför mitt hus, vet inte riktigt varför han körde härifrån förbi, säkert att kolla om han ser mig. Och bi åt precis lunch, såklart han såg in. Men känner mer och mer kallhet för honom, att han är verkligen så sjuk och har störning, att han är ett barn. Nu har inte heller märkt att hans bil varit borta på kvällarna, så att han har inte tränat så länge. Han har inte heller något jobb, vet inte hur klarar han med sin a kassa och sjukförsäkrinen, och hur kan någon tjej vilja bli ihop med honom när han jobbar inte och har ingen inkomst. Det har gått i ett år när jag gick ur i hans liv, han lämnat djupa sår efter och min läkning är på g, och det känns bra att kunna leva sitt eget liv. 
Det är lördag idag och var ute med C och J en skogspromenad, det behövdes. Ute är det kallare nu, och byte däck igår, och det var rätt tid. Nästa vecka blir det minusgrader. På tisdag ska till Malmö till e ń kurs via jobb. Och måste ta tåg på morgonen tidigt. Jag frågade även min chef nu att jobba extraa, och imorgon fick en extra pass. För att det kostar en del att J ska åka iväg. Hotell, resa till flygplats, och så måste C följa med och måste fixa pass till henne och även vaccin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0