5 . November

Tiden rinner iväg. Jag var med J i Stockholm, det gick bra. Vi hade det trevlig. Vi stannade i Norrköping, på Scandic. Det fanns en trevlig och fin kille i repan, fick en fin och trevlig kontakt. Och nu kan inte glömma bort honom, tänker ofta på honom. Vad är det pågår , det vet inte jag. Jag hoppades ju se honom även nästa dag men vi åkte tidigt. Det känns att jag börjar släppa D men känner samtidigt inte så fri. Han finns kvar i mina tankarna. Igår såg honom på kvällen, han såg mig och sen vände sig senare. Jag kom hem och blev så ledsen. Ikväll är extra känslig nu, när jag bara bröt ihop och tårarna bara kom. Det ä fortfarande upp och ner. Om en vecka har det gått ett år när jag lämnade honom. Jag känner mig ofta så ensamt, saknar närheten med någon. Och har jättesvårt att se andra lyckliga par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0