16.oktober.

Tårarna rinner… så ledsen för det. Han har redan träffat någon ny. För ca 2 månader sen han hälsade glatt och sade att han tänker på mig. Då gjorde han slut med henne, den tjejen från Skåne. Och ca en månad senare han har redan ny. Det är sjukt att gå från en tjej till andra men det känns så tungt för mig. Jag var ute med Chanel ute i skogen och såg honom men den ny tjej komma ut i bilen. Att han har redan hon hemma.. så snabb brukar man inte vara. Och alla tanterna utanför har nu mycket att prata om och snart kommer även jag höra. Jag är just nu fortfarande så svag och bara gråter. Det gör så ont i hela kroppen hela själen. Som han vill visa det att han har någon. Jag skrev till cc om hon vet något om han lagt upp på Fb, men hon har inte märkt något . Jag frågade om hon kan se hans inlägg och någon ny som gillar hans inlägg. Jag måste vara stark nu att inte bryta ihop framför honom om jag ser honom ute med henne. Det är bara frågan när han lägger upp på FB att han har ett nytt förhållandet. Han vill ju visa det men tycker att det är så sjukt att direkt från ett relation hoppa till andra. Jag har ingen aning hur gammal hon är, såg inte direkt ju men kan tänka att hon måste vara ung och tror att hon är blond denna offer. Och hur länge det kommer hålla. Tills han blir trött, han kan inte behålla ingen mer än några månader och sen söker nytt. Jag kan inte släppa det, allt bar snurrar runt i hela kroppen. I fredags tappade dator på golvet och nu har ingen dator men försöker klara mig utan. Jag har inte riktigt råd att skaffa ny dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0