2. oktober

Det är oktober, och känns höst i luften. Det är ofta kallare på morgonen. Inte kunnat skriva här i flera dagar, inte kunnat logga in, haft problem med blogg.se. Men nu lyckades. Det var jobbigt helg, för att såg honom i lördags och även i söndags men ignorerat honom helt. Det känns fortfarande svårt och jobbigt, att se honom, att se hans bil hela tiden. Men nu har parkerat i annan ställe och kan minska det att gå ut den vanliga vägen, att kan se hans bil först. På fredag ska träffa den andra terapeuten och är nervös lite. Att börja prata om det IGEN till någon ny, det drar upp alla sår bara . Men det kommer vara bedömningssamtal, och de ska ta ett beslut om jag behöver deras hjälp. Om de kan hjälpa mig. Om de har kunskaper om psykisk misshandel. Det kommer bli en tufft dag. Men måste vara stark. Jag försöker göra hela tiden någon annat, att inte tänka på honom. Just nu väntar när den utbildningen ska vara, att åka till Malmö, och att kunna vara utanför jobb med S . Jag har inte sett honom för länge, förra veckan såg hans bil och blev såklart glad. Om man bara kan se honom, hans ögonen , hela honom. Jag kan säga att inte sett honom nu i två månader. Han var på jobbet efter min semester , men hade inte riktigt möjligt att hälsa honom, Men den tiden kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0