22. Oktober

Det är söndag, sitter på soffa och är ganska trött. Igår kväll åkte till gym och sen satte i bastu. Det hjälpte mig att somna lättare. Imorgon ska träna på morgonen, det börjar kännas i kroppen att fått oftare träningsvärk. Och det är viktigt att får det. Det blir tufft vecka framför mig. Jag jobbar ju bara 4 dagar men har utbildning i Malmö. Vi åker på onsdag och på torsdag kväll hem. Helgen är jag ledig. Och då kommer Jennica åka till sin pappa tydligen också så kommer jag vara ensamma med C. Efter nästa vecka blir det Stockholm, det blir lång resa men känner själv att det kan vara bra att åka iväg. I fredags träffade terapeut igen, det var 2a möte. Jag vet inte hur det blir nu med denna nya terapeuten. Det känns så konstigt nu varje gång att han frågar hur vill jag göra. Ungefär om jag ska fortsätta eller vill avsluta. Han är ganska bra och ger mig verktyg men det är svårt att jobba. Det är fortfarande svårt att bli fri. D kommer alltid att finnas här o h han kommer alltid ha koll på mig. Det är inte så lätt att bara släppa det och leva sitt eget liv. Jag kommer inte kunna gå vidare så lätt. Varje gång jag ser honom kommer alla minnena tillbaka, och värsta är att se honom med ny tjej. Terapeut säger ju att ändra tankar. Så länge han finns i mina tankarna får jag ångest och är deppig. Att måste tänka någon neutral tänkte . Eller om han kommer i mina tankarna bara släppa det tanke. Det är inte så lätt. Jag är hela tiden här ute kollar runt om jag ser honom. Hela tiden. Det kommer tar tid för mig att bli helt fri. Nästa möte bokade vi den 13/11 och såklart är det årsdag jag lämnade honom. Jag försöker sista tiden läsa mycket så finns han inte i mina tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0