1. September

Ny månad har börjat. Jag kämpar vidare- Idag kände på jobbet på eftermiddagen, att började bli rädd att komma hem. Och nu kan jag säga det för att det finns anledning för det. Jag hade rätt. I början av vecka upptäckte att D-s FB sida fanns inte kvar förhållande, då tänkte inte på det. Kanske han bara vill inte visa till andra, och ändrat att bara hans vänner kan se det. Hans tjej stod det kvar fortfarande. Igår ringde CC och berättade om det, då började jag förstå det var därför han försökte hoovra mig tillbaka, att det var slut med henne. Cc sade att han lägger upp ofta gymbilderna, och visar överkroppen ofta på Fb. Så sade hon att han tjej står förhållande men inte hans namn. Så frågade men kolla om hon har kvar samma bild ( med D). och hon hade ändrat sin profilbilden igår. D ändrade sin profilbild( nu ensam) för några veckor sen. Så vi pratade att det måste vara slut nu mellan de och han raggar upp nya. På morgonen såg att hon har inte kvar förhållande o D " gillade" hennes bild, inte " älska" På mina profilbilder han alltid " älska" mina bildrna. Det är tecken att de är inte ihop tydligen. Jag hade känslan att efter sommaren är det slut mellan de, och nu. Han måste blivit trött på henne, och inte mer intresserad av henne. Som han brukar alltid ha, inte mer än från några månader, tills upp 2 år. Sen går han till nästa. Vilken sjuk man är han verkligen. Han har det lätt att ragga upp någon på gym, det är därför han tränar igen. Igår kväll var han länge borta, såg hans bli halv sju tiden, och inte än hemma runt 22. Jag var i stan och tränade. Samtidigt är det jobbigare för mig nu när han raggar andra, och han kan försöka igen med mig, men måste vara stark och inte hamna i hans klorna igen. Jag gick inte på nu i torsdags och lär inte heller göra det nästa gång han skulle komma fram. Han har det svårare att få någon ny, när hans sexliv är inte samma som innan op. Idag såg honom på jobbet, men jag höll avståndet helt, inte heller hälsa honom. Jag känner just nu att vill inte börja flirta med honom för mycket, det blir jobbigare. Jag måste tänka på mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0