10. september

Det är söndag och jag sitter ute. Grillar. Det tog lång tid att får grillen på gång men lyckades sist. Idag har jag jobbat igen efter semester. Och det börjar kännas i kroppen att jag tar för mycket på mina axlarna. Det frågas på jobbet morgongympa men jag kommer börja nu med strecning, det finns några på Fuse( Scandic anställda). Jobbet kan inte för mycket från min energi, ifrån min kroppen. Jag fick en sms om en utbildning och jag tackade " ja" Det är alltid bra att ha om det bjuds. Vet inte om Caroline ska med denna gång. Det är fortfarande jobbigt med henne, när han gör inte sitt jobb. Och hon ska vara med hela tiden med P att diskutera och allt annat. Jag har ingen ide när ska ny husfru ska börja, men hoppas redan nästa månad. Att får någon som kan var våran chef och man kan prata och diskutera om jobb. När jag grillade såg jag honom köra med fyrhjuling här ute, vet inte om han såg mig, vet inte varför han körde här uppe. Det är alltid så jobbigt när jag set honom. även denna gång. Jag har inte än skrivit brevet men kommer göra det och bestämt att bränna den vid grillplatsen, att han får känna resten av mitt brev. Jag kommer aldrig att ge detta brev till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0