15.september

Det är redan höst, det känns i luften. Jag gillar inte så mycket höst, det är blåsig, regnig för mycket. Och känner mig ofta nere även höst. Det har gått nu 10 månader, jag kämpar som vanligt. Det är som vanligt upp och ner. Igår var på gym och tränade, när jag slutade såg Cc sluta på jobbet, så vi snackade lite. Hon har tydligen fixat extrajobb till D, och han är så tacksam. Han vet inte alls att vi har kontakt med varandra, och vi vet om hans sista relationen. Att det tog slut. Cc pratade med honom lite, och undrade hur går det med mig, om vi plockar osv. Så svarade ungefär att jag har blivit jättekonstig, att inte hälsar honom, Cc skällde ut honom. Hon sade ungefär, vet du inte varför T är så. Att du( D) har tagit först hennes själen, sen krossade hennes hjärta, och sen lämnade henne och har gett hopp hela tiden. Hon är det enda som har älskat dig på riktigt. Han hade bara sagt och nästan gråtit. Det var inte meningen att såra henne, bla bla. Han har förstörd hela mig, och krossat hela mig. Han är helt ensam och försöker hitta någon nu, han försökte även med henne. Han är verkligen desperat , att ha någon,och han vet inte hur han ska får mig tilbaka.. Jag ignorerade honom även sista gången. Bara gick. Det är väldigt tufft att klara av det. Jag är inte fri, jag har inte släppt honom, han är fortfarande fast i mig, en del av mig saknar honom fruktansvärt, en del vill bara gå vidare . Tar en dag i taget. Denna helgen måste skriva klart brevet, det kommer vara väldigt jobbigt och svårt, att får allt skriven en papper. Men måste göra det , för min egen skull. Nu ska fixa mina hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0