2. september

Snart är det dags för lunch. Jag har hunnit städa hemma och började tvätta med redan nu. Det känns bra att städat klart för idag. Bara badrummet kvar, men tar det när allt tvätt är på g. Jag börjar känna mer och mer orolig och lite rädd.OM han är ute och kommer föröka närma mig nästa steg. Men hoppas såklart att han vågar inte det mer, Han märkte hur jag regerade den fösta gången och kanske ser att jag vill vara i fred nu. Han kommer aldrig att älska mig, hans ord är bara luft, jag tror inget mer vad han säger. Han kommer med tiden att vara luft för mig. Men det tar tid som min terapeut säger, och måste vara stark just nu när jag vet att hans förhållande tagit slut med henne. Han kan göra mer nu när han märker att jag ignorerar honom, men han kommer inte lämna mig ifred. Han känner mig men han vet inte hur jag är nu. Att jag är inte så svag för honom mer. Jag måste jobba på mer med mig. Det kommer vara en tufft period, och det kommer påverka hela mitt liv. Mest jobbiga är att hör andra säga vad han sagt om mig, Han har skadat mig för mycket, det kommer aldrig mer bli bara VI. En dag i taget. Ikväll tänkte åka till stan och träna. Vet inte än, men kanske ska åka tidigare. Kanske som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0