2. september

Det är helgen med blandade känslor just nu. Jag träffade en tant som bor D-s hus, vi pratar ibland här ute. Hon vet om oss , men hon fattar inte varför jag lämnade honom, jag förklarat om och om men det når inte henne. Hon berättat här att hon sett mig här ute och säger till D att T har fina ben, så han säger ja jag vet och gillar hennes ben. Och sen berättar hon mig att D sagt henne ungefär att han känner stark för mig och känner i sitt hjärta att jag är rätt för honom. Så sagt att han gillar ju hans flickvän men att han känner starkare för mig...så frågade henne men när han sagt så, A han sade det kanske för några veckor sen. Och även sagt att det är svårt att nå mig, att jag ignorerar honom hela tiden här ute. Nu har det gått ca en vecka när de har tydligen gjort slut, och måste vara nu rejäll avslut. Han tagit bort även profilbilden var de var tillsammans. och hennes status på FB är nu singel. Han jagar nu nya brudarna och han försökte nu mig för en vecka sen, när deras förhållande var på väg att ta slut. Men håller mig borta från honom och måste vara nu strakare om han försöker komma närheten av mig. Det kommer han göra. Jag är säker att han kommer börja att gå runt här utanför mitt säkert nu oftare. Jag har inte helt släppt honom men är på vägen och är livrädd nu att hamna hos honom tillbaka. Det kommer ta tid och det är en process att komma tillbaka till livet innan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0