20.september

Snart är september slut. Tiden rullar på som vanligt. Med jobbet, och allt i livet. Igår var kanske sista gången hos denna terapeuten, för att ska börja via Rehabcenter träffa en terapeut, och om jag är inte nöjd kan komma tillbaka till henne som har hjälpt mig väldigt mycket vidare. Jag fortsätter ta de små stegen, och säger att det är bra om jag kan ta med en vän när ska ta den runda i skogen, och bränna denna brevet. Jag ska skriva ut på jobbet och ska se och prata med Cc om hon kan följa med. Det är hon som vill ge stöd att bli fri av honom. Hon är en väldigt fin stöd för mig, och hon har hjälpt mig verkligen mycket. Utan henne skulle jag inte varit där jag är idag. Och känner själv mig starkare men är inte än i mål. Det sade även min terapeut. Men att kommit redan nu långt. Jag är med igen Tinder, och redan kommer killarna skriva men känner nu på 2 a dagen att nej, jag är inte redo än att gå vidare och träffa någon, inte där så att kommer radera snart igen konton, som för ofta jag gör. Jag kan vänta en dag till och sen kan ta bort konton. Jag känner att vill prioritera mer tid för mig själv, En del är träning på gym, jag ser ju även där killarna, och har några som jag har fastnat. Men är inte direkt efter de heller. Jag tränar som jag gör , ska inte vara där att jaga någon ny, Tiden visar när jag är redo att ta det steget. Men först måste bli helt fri av honom. Han lever ju sitt liv som inget som hänt mellan oss. Han jagar ju redan nya, men att han stirrar hela tiden mig, och försöker ta kontakt med mig. OM jag kommer se honom nu nästa gång, måste vara så stark att säga direkt rakt in i ansikte. Att vi kan hälsa här ute, inget annat, vi är inte vänner och kommer aldrig att bli det heller, och jag har gått vidare med mitt liv. Jag måste få så mycket energi att säga det till honom. inte fastna tillbaka till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0