29.sept

Det är fredag, varit kort vecka på jobbet. Jag har klarat det helt ok. Men allt är som vanligt. Jag har sett honom här ute i några gånger. Igår kväll såklart på kvällen när jag var ute med C, åkte han hem. Jag såg honom, eller bara hans bil. Jag såg inte hans bil hela eftermiddag/kvällen. Vet inte var han varit, först trodde att han kanske jobbade hela dagen. Det är skitjobbigt att jag fortfarande ha koll på honom, och ser hans bil. Min parkeringsplats är nu tom, jag parkerar redan nu i den andra ställen, att bli van med det. Nästa fredag har möte med en kurator från Rehabcenter, kollade namn och den är en man, och det är en äldre man. Det känns rättjobbigt att prata med någon ny, att börja igen från 0. Och vet inte ju säkert om han har kunskap om narcissism. Den terapeut jag träffade innan var jag nöjd och kom en bit vidare med min läkningen, och att prata med någon ny drar bara upp alla sår igen i ytan. Jag vet inte när ska ut i skogen att bränna brevet, inte frågat heller Cc,när han kan följa med. Jag skrev henne och frågade om han slutat helt träna på Malkars men hon svarade inget tillbaka. Nu i helgen har hon barnen, och nästa vecka, tror jag. Men ska försöka ha en kontakt med henne. Imorgon tänkte ta den sista i uteplatsen , och köra bort till Mältan, och sen tänkte kanske ska ta C ute lite. Och sen ska ta ledigt några dagar när J har höstlov, och ¨åker till Stockholm i några dagar- Vet inte än, men ska fråga A om det är ok för henne. , så kan bo hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0