10.aprill

Det är onsdag , mitt i veckan. Det har hänt en del redan i denna veckan. Igår kom äntligen mina skattpengarna att kunde åka handla igår. Jag handlade mat nästan för tusen kronor. Men kylskåp var helt tomt. Igår städade ur kylskåpet, och det ser ut så fräsh nu. Idag kunde klippa mig, tog bara de slitna delen, men det var mycket och blev nöjd med längden. Jag tvättade på morgonen så slippte det hos frissan, och jag betalade 400kr istället 510kr. Så lättnad att fick billigare. På fredag ska färga håret. Det är bättre när jag har lediga dagarna. Annars blir det för mycket, för att det blir en stor förändring. 
Jag börjar känna mig mer öppet, och min värld känns lite lugnare. För några dagar sen fick en kort ögonkontakt med en kille, som bor i mitt hus. Det är en som nyligen flyttade hit, han är bara 32 år. Men men.. Och sen har vi ny system som vi började på jobbet, det är två killar som hjälper oss att dra igång. En är från usa, från den stora företaget och en är från Sverige. Den svensk hade vi en måte i måndags och idag hjälpte han oss med att göra städlistor och sånt. Jag var ledig igår att jag fixade en papper hur man gör allt på data. Och han bara kollade och sade ju oj men du kan det ju, inga problem. Lite hjälp behövde jag men kände mig trygg. Och idag märkte att han tittade på mig lite extra, vet inte om det är nånting. Men märker det direkt. Så att jag är helt öppet, om det kan hända nånting. Vi prata lite men inte riktigt så privat ju. Han bor i stockholm, jag frågade var i Stockholm men sade inte att jag bodde där. 
På lördag åker jag och J till Malmö, och även på onsdag blir det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0