11.aprill

Håret är fixat. Igår klippte lite kortare, och sen hemma färgade. Jag kunde inte vänta tills fredag. Färgningen gick sådär, fick en fin ny färg men en lite några ljusa slingor,men det stör inte mig alls, men det gör J som bara skrattar. Jag är väldigt besviken på henne att hon beter sig så mot mig. På lördag åker vi till Malmö. Jennicas shoppingsdag. Men kommer inte betala för henne, hon kan köpa allt själv. Och tror att hon förstår det själv nu med. Jag berättat att kommer inte mer att betala allt hennes hudvård, att kan bara köpa för tvätten, så iår hon hade köpt ny ansiktskräm. Jag räknar varje dag med pengar, det är nästan allt skattpengar slut. Jag måste även räkna extrabensin när vi har det utbildningsdag på onsdag. Det kommer bli en tuff dag. 
Det är nytt med mina hår, finns bland mina vänner som tycker att ser bättre ut med mörka hår. Och att att vara här ute är det inte heller lätt. Idag såg D här ute, vet inte om han såg mig. Men såg honom igår när J kom hem, han körde förbi och sen såg att han öppnade bildörren vid parkeringen och långt håll stirrade men kollade inte mot honom alls. Han är luft för mig nu och alltid. 
På jobbet lyckades göra själv med städlistor, och det kändes trygg. De killarna är kvar, de åker hem imorgon. Jag såg bara en av killarna, jag behövde fråga en sak , men de satte inte i sitt kontor. Så låt vara den. Jag ville ju träffa igen denna killen, men han är ju uppdagen, ja jag kollade upp, han bor i hop med en tjej, med muslimsk namn. Han är själv med muslim. Men vet det nu. och kan släppa den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0