20.aprill

Jag kan inte mer att falla i denna svarta hålet... idag kom nästa bakslag. 500kr mindre i månaden. Jag vet inte mer hur långt det går nu... Det är bostadsbidrag som dras ner, och sen från juni kommer det bli mindre, för att då ska börja betala tillbaka skulden hos de... det känns så tungt i mig, hela kroppen är så tungt, och vet inte varifrån jag måste dra ner kostnaden att "överleva". Jag måste få extrajobb annrs klarar jag inte av. Det kan hända att redan nästa månad kommer vara i minus och sen kommer vissa räkningar inte kunna att dras och kanske mobilen kommer spärras. Varför det måste hända med mig. Jag är helt säker om min mamma nu skickar pengar dår gör hon det till min estnisk konto och jag har inte tillgång där. och hon vet om  detta nu. 
Jag känner mig mer och mer, att kommer dra mig undan mer. Och allt detta händer i två veckor innan min födelsedagen... när man ska vara glad att fira, men nu blir det ingenting för mig, ingen god mat, inga samtal, meddelanden heller. Jag kommer stänga av min mobilen helt den dag. Jag kommer inte klara av om min familje kommer ringa mig o gratta, det gör de alltid. Och jag klarar inte av att prata med de när jag sitter i denna svarta hålen och kämpar att klättra upp mig. Hur kan den svarta mål fortsätta hos mig. Jag måste vara positiv med det är så jäkla svårt. Jag sålde alla mina fonder igen, så är allt bara 0 igen. Det finns inget sparande. J började tjafsa om att jag ska byta bil till automat, det funkar inte för mig. Så att hon kan köra och jag betalar för det. Nej tack. 
Nu är det kvällen och det svider i kroppen, hur ska klara av nästa månad. Vilken räkning ska jag inte betala, ca 2000kr kommer att saknas på konton och det kommer heller att bli bättre nästa månad heller.Det är allt detta det började när J reste till Pakistan, ladde pengar som inte hade och nu sitter jag i skiten, Chanel pass, vaccin, övernattnings osv osv... jag känner mig mindre och mindre varje dag som går nu....jag är livrädd nu på riktigt om jag verkligen kan och orkar. Jag måste jobba nu, jag måste hitta ett extrajobb , jag klarar inte av det nu. Och allt måste hända nu innan jag fyller år. Jag är vid gränsen nu att rasa helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0