24.aprill

En vecka kvar tills maj. Jag börjar se ljuset men den är för långt borta fortfarande. När jag var hemma bara kollade mina mejl ,och fick en efterlängtande mejlet. Från husfru ja hotell. Hon vill träffa mig och hörde av mig när skulle kunna tänka att komma. Nu svarade tillbaka, och hoppas att den dagen kan komma, och jag kommer får den extrajobbet. Extrajobbet som jag behöver nu som mest, jag har den energi och tid att jobba heltid. Kan det bli min födelsedagpresent nu, och kommer inte mer vara orolig hur ska jag klara mig. På fredag har jag möte med henne, det är bestämt, Och det känns bra att ta den möte så snabbt nu. Så kan man andas ut. Jag har väntat den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0