28.aprill

Det känns att det tar aldrig slut, att bli fri. Idag såg honom långt håll, han såg mig. Han pratade med en tjej som flyttade ihop med en kille han känner. Det låt konstig samtal, för att han frågade om hon bor här nu, så hon svarade att ja hon bor här nu. Det kändes lite som han flirtade med henne, men jag kom in så brydde inte om det alls. Och hela dagen nu bara tänker på honom, varför det ska vara så svårt. Han har åkt iväg någonstans, hans bil är borta länge nu. Jag hörde runt klockan 11 tiden hans bil köra iväg. Inte än sett, nu tänker att han åkt kanske till henne till Jönköping om det är inte slut eller till någon ny. Jag kände själv att det var slut mellan de redan. Om han nu verkligen åkt i väg hela veckan. Att jag nu tänker på det så mycket, det tar bara min egen energi. Jag har ingen att prata med om det, ingen som förstår heller. Och det är alltid när jag ser honom de jobbigaste tankarna kommer tillbaka.,och när märker att hans bil är borta. Att jag är hela tiden spm spänt hela tiden har jag så stor kontrollbehöv. T ex nu hör hans bil, kan det vara han verkligen. Ja det kommer jag märka senare när jag ska ut med C . Så tufft att inte får stöd av andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0