10.februari

Andas...är mitt moto i livet just nu. 
När det kommer en negativ tanka säger jag till mig själv- andas ta det lugnt, allt kommer lösas sig. Dert måste bli stopp för det. 
Jag behöver ta det så lugnt som möjligt, det är alla de tankarna som styr livet. Om jag känner nånting som jag känner att det är för mycket vänder jag bort blicken, eller se ett ljus framför mig. Just nu handlar det mycket om alla hjärtans dag och känner  på mig för mycket press. Jag behöver vända bort alla de tankarna som kommer inom mig. Den dagen kommer bli jobbigt, om någon kommer säga nåntinh kommer jag säga direkt att ska fira helgen med min kärleken dagen. Punkt slut, jag går inte utvecka det vidare, om någon kommer ifragasätta mig. Jag är inte tillgänglig, jag är inte singel, jag är uppdagen. Jag har någon i mitt liv, jag har någon i mitt hjärta. 
Och kunde inte låta bli, blev intressrad av en kärlekreading och hörde av sig till en medium, läste om henne. Der finns många som kan rekommendera henne, och tänkte, kanske kommer höra nånting som har inte än hört. Men tänker ju ofta var Therese sagt om kärleken till mig och att jag har träffat min kärleken, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0