13.februari

idag såg jag första snödropparna och det känns mer att våren är på väg, men man ska inte hoppas för mcyket heller. 
Om 2 dagar kommer J fylla 18, redan . Tiden har gått för snabbt, det kommer bli stora förändringar för henne att bli vuxen. Och även för mig nu. Nu vet inte jag hur det blir med hennes underhållspengar, för att hon vill att pappa ska betala till mig, men han kan bli för mycket när det gäller pengar för henne, för att han tror att använder inte pengar till henne . Han är inte helt frisk i huvudet när han säger ofta så till mig. Han tjafsade sist om hennes firande nu, och jag kan ju inte tvinga henne att fira med sina vänner. Hon har bara 2 närmaste vänner, en av de har hon inte träffa i flera månader, hon är "uppdagen" med sin ny pojkvän. Och J är besviken för henne. Jag planerade en överaskningskalas för henne, och det bara blåste iväg. Nu tänker jag göra allt att göra glad henne på denna dag, att ska pynta hemma lite, och ska köpa lite presenterna, och tänkte köpa till henne orkide blomma, hon började prata om det. Idag ska kolla upp och kan köpa direkt eller måste beställa det. Det är tråkig om behöver beställa den , vet inte hur många dagar det kommer att ta. 
Livet går vidare, men jag kämpar som vanligt. Varje gång jag är ute har jag ögonen öppet, om den parasiten är ute. Jag kommer inte bort från den beteende. Det är väldigt tufft redan men har ingen attat val. Tar en dag i taget. Jag väntar posten, mamma ska skulle skicka till J något.. Och väntar även en armband till henne, som kommer från China, hoppas att det kommer fram senast på torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0